San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Sabine Rene Tessa Ella - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Sabine Rene Tessa Ella - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: bloemetjesopreis

Blijf op de hoogte en volg Sabine Rene Tessa Ella

27 Januari 2011 | Verenigde Staten, San Francisco

The longest day

Zondagavond hebben we Fiji verlaten. Net voordat de dag verstreken was, vlogen we door de datumgrens en begon de dag opnieuw. Zondagochtend 12 uur arriveerden we dus in Los Angeles en een paar uur later in San Francisco. Zondag duurde op deze manier dus maar liefst 39 uur, aparte ervaring.

SF is een leuke stad (wel weer een effe wat anders na de eilandjes). Een hele relaxte stad eigenlijk met een paar must do's. Zoals Alcatraz, Golden Gate en de cable cars. De Golden Gate bridge deden we by bike. En dan natuurlijk wel op een elektrische, want aan het einde van de reis zijn we natuurlijk wat moe. Daarnaast is die brug ook behoorlijk pittig om te beklimmen, dus waren we zeer content met onze aandrijving. Overigens nog nooit zo'n populaire brug gezien, want de hele brug was vol met voetgangers (de elektrische fietsbel raakte dan ook oververhit).

Around the world in 89 days

En dan zijn er bijna 3 maanden voorbij. De koffers zijn voor de laatste maal gepakt en we gaan vol goede moed weer eens heel wat tijdszones passeren. Uiteraard vertrekken we met weemoed maar we kijken terug op een fantastische reis. Leuk dat jullie ons hebben gevolgd en bedankt voor de heerlijke tot hilarische commentaren.

• 27 Januari 2011 - 20:54

Cas & Mignette:

Waaaauw, jullie zijn echt de wereld rond geweest. Dat vind ik zo super cool. Dankjewel dat we mee mochten. WIJ hebben zelfs genoten!!! We kunnen alleen maar proberen voor te stellen hoe cool het in het echt was. Er komt toch nog een aflevering: Amsterdam en verjaardag grote meid...? We kijken er naar uit. Succes mooie bloemetjes, heleboel liefs.

• 28 Januari 2011 - 10:01

Linda:

Lieve Bloemen en Hoogenboschen,

Leuk nog even zo'n uitsmijter uit de States! Alvast een goede en veilige terugreis gewenst en tot snel, world travellers, voor nog veel meer verhalen van jullie kant en nieuwe wereldburgers aan deze kant.

Xx

• 28 Januari 2011 - 18:21

Se:

Jeetje, wat is dat snel gegaan! Heb genoten van jullie superleuke verhalen en mooie foto's. Over een paar dagen zitten jullie weer in de winterse sferen van Amsterdam. Ook leuk, maar het haalt het niet bij Fiji en al die andere mooie plekjes die jullie op de wereld hebben gezien! Voor ons leuk dat jullie weer terugzijn en voor jullie vast ook (over 'n tijdje..).
    Goede terugreis en tot snel!
    Liefs, Se Niek en kids

• 02 Februari 2011 - 07:36

Hans, Karin En Kids:

Hee Bloemetjes! Mooi verslag van Fiji en San Fransisco. Jullie hebben een schitterende reis gemaakt. Enne.. we zagen dat we op de foto in Akaroa stonden en voelden ons zeer vereerd! We vonden het erg leuk om jullie daar te ontmoeten en hopen dat in Amsterdam of in Lemmer nog een keer over te doen. Wij zijn inmiddels in Wellsford - even boven Auckland - aangeland en hebben er al weer 2 dagen werken en naar school gaan op zitten. Een beetje weer het normale leven maar dan met een heel bijzonder tintje. Is allemaal te lezen op onze weblog! Sterkte met de ontnuchtering en tot gauw!
Sabine Rene Tessa Ella

Actief sinds 10 Aug. 2010