Fiji 2 - Reisverslag uit Suva, Fiji van Sabine Rene Tessa Ella - WaarBenJij.nu Fiji 2 - Reisverslag uit Suva, Fiji van Sabine Rene Tessa Ella - WaarBenJij.nu

Fiji 2

Door: bloemetjesopreis

Blijf op de hoogte en volg Sabine Rene Tessa Ella

23 Januari 2011 | Fiji, Suva

Still Fiji

Nog immer in de Pacific, al scheelt het niet veel meer. Vanavond gaan we weer richting het 'vaste land' van Fiji, op zoek naar een geschikt vliegtuig dat ons naar San Francisco kan brengen.

Ondertussen zijn we op het derde en laatste eiland aangekomen, Castaway Island. Waar de film van Tom Hanks is opgenomen, zou je zeggen. Maar nee. Dat is een onbewoond eilandje hier tegen over.

De Lonely Planet (reisgids) omschrijft het heel mooi:' Castaway island is 27 km from mainland and close to heaven'. En inderdaad, het is een waar paradijs.
Het weer werkt nu ook heel erg mee overigens, zeker omdat we midden in het regenseizoen zitten. Laatste 8 dagen zon en hot, komt niet vaak voor in januari.

En doen we nog wat hier (deel 2)?

Nou nee eigenlijk. Althans, als je de gebruikelijke tropische activiteiten als zwemmen, snorkelen etc even niet mee rekent.
Heerlijk.

• 23 Januari 2011 - 08:37

Tom FF:

Jaaaaaaaaaaaaaaaah, dat is het toch helemaal! Geweldig!
    Hopelijk zet prof Barabas jullie straks na het passeren vd datumgrens weer in de goede tijdzone, zodat jullie niet in Indianenpakjes hoeven te lopen ( alhoewel, ook niet slecht...)
    Goede reis amigo's!

• 23 Januari 2011 - 10:09

Lin Aa:

Dit is lekker opstarten op de zondagmorgen! We hadden nog een CD-tje met strandgeluiden liggen (was even zoeken, meestal ligt de jungle voor 't grijpen), dus we hebben lekker meegedroomd. Wat een fantastisch leven! Veel plezier nog deze week in de stad en (helaas nu echt) tot snel.

Kus!

• 23 Januari 2011 - 13:15

Suzan:

Deze foto's kunnen we hier echt niet aanzien!! Heerlijk, zon en zee, wat wens je nog meer. Het is echt super wat jullie daar allemaal meemaken aan de andere kant. Ik ben ooit eens op de malediven geweest, maar dit zet er toch net iets beter uit (of ben ik het gewoon allemaal vergeten??) Heerlijk, nu die dagen waar je niets meer moet en alleen maar kan relaxen. Zal straks in de US wel weer even wennen zijn na deze luie dagen.
    Hier gaat alles gewoon z'n gangetje. Buiten werken, eten koken, etc etc niets interessants. Afgelopen weekend even met Armand naar Antwerpen geweest. Ook al héél lekker, zo zonder kids. Vooral het uitslapen!!. O ja, Mac heeft zijn zwemdiploma A gehaald. Zal straks met de zomervakantie ook wel lekker zijn. Geniet nog lekker!! gr Suzan, MAc, Jill en Armand

• 23 Januari 2011 - 17:08

Foekje En Hans:

Lieve 4,

Allereerst hartelijk dan voor jullie lieve mailtje. Zo denken wij er ook over!
    Dan, en dat gaat toch aan ons hart, die misselijkmakende, vreselijk overdreven en veel too much gefotoshopte foto's van jullie. Dat kan natuurlijk echt niet; helemaal in een fase dat wij in Nederland allemaal de broekriem moeten aanhalen. Daarom stellen wij voor dat, op zijn minst de volgende 10 zomervakanties, in een gedownsizede blokhut in Emmen of Noord-Oost Groningen worden doorgebracht. Immers, hoe-kan-het-nu-beter-of-mooier dan zo relaxed op Disney's Castaway !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 24 Januari 2011 - 08:12

Caroline T.:

Gaaf weer dede foto's en verslag, heerlijk zo relaxen op de Fiji's en de Hermes House band was er ook!!
    Geniet volop van de laatste tripjes en een heel warm welkom in NL straks!! Liefs DCBM

• 24 Januari 2011 - 12:42

Quita:

San Francisco is ook heeeeeeeeeeeeel leuk!

• 24 Januari 2011 - 18:09

Tewis:

na herhaalde pogingen nu dan nog maar eens proberen een berichtje te sturen.
    Jullie zullen wel verlangen naar dat klote weer hier. Eindelijk boerenkool in het vooruitzicht. En niet meer dat ontheemd gevoel en elke dag het zelfde en dan dat rare eten. Nee jullie zullen wel blij zijn dat het aftellen is begonnen. En San Francisco is vast ook niet wat je je er van voorgsteld hebt. Gewoon werken is wel zo rustig, dan weet je in iedergeval waar je aan toe bent. En daarnaast is de van Lennepkade wel zo confortabel. Nou wij weten er alles van. Wij moeten weer naar Italie.
    Veel sterket in ieder geval met de laatste lootjes.
    Is er eigenlijk geen mogelijkheid om nu naar huis te gaan dat is wel zo gemakkelijk.
    Tot snel T en T

• 24 Januari 2011 - 18:27

Lieve Tessa:

Is het diep in dat water? Ik zit op zwemles en ga veel onder water. Ik vind je grappig op de foto met de snorkel!! Dag, groetjes van Jesper.

• 24 Januari 2011 - 18:51

Nathalie S:

Welkom in de 'bewoonde' wereld van San Fransisco. De laatste dagen, ook wij tellen hier af tot a.s. dinsdag (1/2) als je weer gezellig naar het werk komt. Oefs....... moet nog wel even snel een naambordje voor je regelen want die heeft Martin al geconfisceerd, de tafel ontdoen van alle kringen en alle tierelantijntjes uit de wachtkamer halen ;).

Geniet nog even in San Fransisco en een hele goede terugvlucht, hebben de meisjes wel weer zin om al hun vriendjes/vriendinnetjes en oma's en opa te zien? Vast wel!

Liefs

• 24 Januari 2011 - 20:02

Je Waarnemer:

Al die beelden, echt zo'n opkikker zo vlak voor jouw nachtdienst in alkmaar....en voor San Fransisco: 1 advies voor de meisjes: don't foget to where a flower in your hair.....! geniet van jullie laatste week, groet Martin

• 25 Januari 2011 - 20:03

Marjon:

Tjemig dat gaat snel! Heel gaaf om alle foto's te zien en complimenten voor het schrijven, lekker duidelijk, kort en krachtig met humor. Jullie reis zit er bijna op en mijn verlof ook... Hier alles goed, x Marjon

• 26 Januari 2011 - 12:13

Tineke Bakkum:

Het bloemetjesfeest is nu echt bijna ten einde. Het wordt ook wel weer eens een keertje tijd hè!!!
    Wij hier in het noordhollandse hebben heerlijk meegenoten van jullie prachtige trip (en het kostte minder geld, hahaha).

Dinsdag 1 februari zien we big boss weer in de praktijk. Dan gaat "de zweep er weer over"!!
    Wel weer even wennen hoor. De afgelopen periode hebben we als assistente om de dag een vrije middag gekregen en dat gaan we nu weer inleveren.

Lieve mensen, geniet nog van jullie laatste dagen en René ik zie je volgende week.

Van je allerliefste assistente........oeps, volgens mij kom ik nu in de problemen....

• 31 Januari 2011 - 14:29

Nico Snel:

Aan de foto's te zien echt de reis van je leven.

Complimenten voor het fotowerk, ziet er geweldig uit.

Mocht je niet weten wat je met je vrije tijd aanmoet, denk dan eens aan de Stichting Oud Limmen.
Sabine Rene Tessa Ella

Actief sinds 10 Aug. 2010