New york - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sabine Rene Tessa Ella - WaarBenJij.nu New york - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sabine Rene Tessa Ella - WaarBenJij.nu

New york

Blijf op de hoogte en volg Sabine Rene Tessa Ella

12 Augustus 2015 | Verenigde Staten, New York

Laatste dagen alweer van de drie maanden. Leek de tijd bij aanvang van onze reis nog zo heerlijk lang, de laatste weken vliegen voorbij. Erg prettig dan ook dat we net in die periode op Fiji zitten, zo chill als maar zijn kan.
Naast een beetje zwemmen, snorkelen, paddle boarden, windsurfen en kajakken, is er helemaal niets te doen. Heerlijk. Geen Lonely Planet die ons vertelt wat we allemaal zouden missen.
De ereaders maakten dan ook overuren. Voor ons prettig te zien dat na 5 jaar hier weer te zijn en 6 zwemdiploma's verder, het voor ons ook veel meer chillen was.
Uiteraard heeft Fiji ook altijd mooi weer op de foto's. En in het droge seizoen begon het zowaar enkele dagen te regenen. Erg prettig voor de vegetatie uiteraard, we waren dan ook blij voor de lokalen. Maar na een paar dagen kregen we het toch een beetje benauwd: het zal toch niet net zo zijn dat we helemaal aan de andere kant van de wereld 12 dagen in de regen zitten? Gelukkig trok het weer allemaal bij en konden we weer verder gaan met niks doen.
We deden 3 eilanden aan, met tropische namen als Tokoriki, Mana en Manolo Lailai, allemaal top eilandjes. Puur genieten dus.
Ons vertrek op de 9e augustus werd weer een lange dag. Door de datumgrens weer terug in de tijd, terug op de 9e. In Los Angeles een overstap en direct door naar New York. 01.00 uur 's nachts aangekomen. Een heerlijke tijd om te arriveren.........not! 'The city that never sleeps' ging uiteraard ook voor ons op die nacht. We hadden 24 uur reizen achter de rug.
New York is een heerlijke afsluiter van deze 3 maanden. Heerlijk warm weer en veel ronddolen. Fietsen in Central Park. Bij Tessa en Ella maakten met name de hysterische reclames op Time Square indruk. Maar onvergetelijk waren uiteraard de Disney store en de M&M store met 3 verdiepingen.

Morgen vliegen we naar huis en maken we onze wereldtournee compleet. We zijn dan 12 vluchten verder. Nu hebben we reeds 37.830 vliegkilometers achter de rug, en 4.356 km in de camper.
Het was een fantastische en onvergetelijke reis! Leuk dat je ons gevolgd hebt!

Tessa Ella Sabine René

Filmpje 10 ( evrn copy en paste)

Sabine Rene Tessa Ella

Actief sinds 10 Aug. 2010